Charterfeber


Det verkar som att jag inte hade något att göra trotts allt, med tanke på hur designen ser ut. Rätt cool men ändå inte överdrive, huhu! Jag sitter i soffan och väntar på att efterlyst ska börja. Under tiden har jag tittat på my super sweet sixteen och singing bee. Snart blir det bonde söker fru. Jag har tyvärr inte följt de lika bra som jag gjort dom andra gångerna, vet faktiskt inte varför. Bög bonden är iallafall lätt sötast. Hur kommer de sig att bögar oftast är stört snygga? Jag skulle vilja ha en het bög kompis, tänk vad kul att shoppa och fika med. Men att höra massa snuskiga detajer om sexlivet skulle jag faktiskt helst hoppa över!

Gott folk, snart är det försjutton jul!
Planera för min del ser än så länge ut så att jag åker upp till fjällen med familjen & kusinerna, förmodligen följer Alina också med. Åka skidor och mysa i snön med varm choklad! Någon som är avis? Jag längtar iallafall jätte mycket och ser fram emot en vit jul, med mycket snö dessutom! Det kommer bli underbart. Jag åker måndag den 22 och kommer hem den 25e. Jag måste börja leta julklappar nu, har lite panik faktiskt. Någon som har tips på vad man kan köpa till mamma, pappa & lillebror? Den bortskämda snorungen får redan så mycket! Men något måste jag ju ändå fixa.

Nej nu ska jag koncentrera mig på de söta bönderna.
Och så vill jag hälsa till gullisen Sissi som gjorde mig
sällskap efter skolan idag! Eller man kan väl säga att
det var jag som gjorde henne sällskap, då hon stod
utanför skolan och väntade på att de skulle komma
någon som hon kunde gå med. Vilken räddare i nöden jag är!


Sissi säger: dom var äkta sånna där
"hejviborihagsätra-trorattviärskitsnygga-fashonister-fjortis-brudar"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test