Det är freeeedag!


Jag vaknade imorse med tanken att jag skulle färga om håret på en gång. Men så tittade jag mig i spegeln, och de var faktiskt rätt snyggt! Det handlar ju om en vane sak, jag har ju trots allt haft mörkare förut. Så jag gick till skolan iallafall. De flesta tyckte det var fnt medan några inte ens såg att jag hade färgat det..(haha!) Dagen gick fort även fast jag hade ont i huvudet hela tiden. När vi slutat sprang jag och Jullan till åhlens och köpte likadan hårfärg till henne, skyndade oss hem och började med färgandet. Hon blev skit snygg, dock lite ljusare än jag pga att hon bara hade en i medan jag köpte två. Så förmodligen färgar vi det imorgon igen.

Imorgon ska jag göra godiskorgar på mammas jobb. Det gör jag varje år, hon behöver lite extra hjälp. Harry ska iväg och julhandla så han kan inte vara med. Kanske ska jag kolla med Jullan. Senare på kvällen ska jag till mina kusiner på middag och fira deras pappa. De kommer bli jätte mys.

Ikväll har jag inga planer, orkar inte gör någonting. Så jag blir nog hemma, ensam. Tittar på idol finalen och myser. Harry kommer hit senare och sover med mig. De ser jag fram emot! Ha en trevlig kväll.

psst.. bara en vecka kvar i skolan. Lovely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test