Fredag-Lördag


Allt var jätte trevligt igår. Massa god mat + efterrätt och självklart alla underbara tjejer - (Tess, Frida, Mikaela, Michaela, Therese, Knott, Julia, Linnea, Alissa, Linn, Sissi, Amanda och jag), & paket öppning, det verkade som att både Tess och Frajd blev nöjda, Var kvar hos T ett tag och förade, sedan drog vi (allihopa tillsammans faktiskt) till enskede där Amandas pojkväns kompis bodde. Det var lite segt till en början och jag och Julia planerade att dra ganska på en gång. Men vi gav det lite tid och de blev rätt trevligt, speciellt när några från vår skola också fick komma. Någong gång runt halv två tog jag, Mickis och Julia taxi hem. Somnade nästan på en gång då jag la mig i min säng.

Idag har jag inte gjort någonting. Förutom att ätit frukost och lunch. Om en timme kommer några från släkten hit och ska ha "lilla julafton" som alltid. Men efter maten ska jag åka till Sofie. Jag, hon, älsklingen och fk ska vara hos henne ikväll och bara mysa. Titta på film och sånt. De blir jätte mysigt!

Imorgon firar jag och Harry 20 månader, bara fyra kvar till TVÅ år!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test