Fredag - Söndag


Heey lovers!


Har varit för upptagen så jag har inte hunnit med att uppdatera. Hur som helst så var jag hemma i fredags, tittade på idol finalen och det finns väl ingen som kan säga att fel person vann. Senare kom Harry och sov med mig. De blev en helt sjukt mysig natt som tillbringades både i badkarl, dusch och säng. Lördgen befann jag mig på mammas jobb och gjorde godiskorgar. Hon hade köpt godis för 15 000kr! Jag blev äcklad när jag såg allting. De tog några timmar och på slutet kom Harry och hjälpte till. Körde hem honom på vägen sen.

Skyndade hem, duchade och klädde på mig igen. Sen bar de av mot kusinerna. Morbror fyllde år i torsdags så det var dags att fira honom. Massa folk som vanligt! Jag hade super trevligt tillsammans med Emelie, Johanna, Mikaela & Linda. De va sjukt kul att träffa dom.

Efteråt körde mamma hem mig till älsklingen och där sov jag inatt. Nu är jag hemma för han skulle på träning. Det var faktiskt han som körde hem mig, han är jätte duktig! Tänk att han kan ha körkort om en månad. Kommer bli stört skönt. Idag ska jag städa mitt äckliga rum och sen titta på Simons innebandy maych mot vendelsö. Förhoppningsvis så följer Harry också med. Sen sover jag hos honom inatt igen. Myspys. Och imorgon har jag företagsekonomi prov, jag har inga böcker hemma så jag kan inte plugga. Bra jobbat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test