Jullov

Kan ni fatta att det är lov nu?  Eller de kan man väl säga, det är ju bara avslutning imorgon. Vi ska ses klockan kvart i tolv i kyrkan, för vi har ju ingen stor aula att gå till eller något där hela skolan får plats. Jag är så glad! Allting är klart i skolan nu. Redovisade om boken på svenskan idag. Och det gick väl bra, men de tog på krafterna för jag glömde alla papper hemma. Så jag och Julia åkte till fruängen på lunchen och åt med mamma på långbro värdshus, hon bjöd oss på lunch och hade tagit med sig mina svenska saker.

Efter skolan satt jag kvar ett tag i skolan med Jullan, Emily och Malin. Fixade de sista på ledarskap inlämningen och hjälpte bästis med sitt idrottsarbete. Åkte sen hem med Olivia, Tess, Sissi och Julls. Mamma hämtade med och Olivia i telefonplan och efter att vi kört hem henne så lämnade hon mig nere i älvsjö, skule möta Sofie snuttis och träna.

Nu sitter jag med både mamma & pappa vid tven. Tittar på bonde söker fru och det är så gulligt. Förutom när bögarna pussas, då blundar både jag och pappa. Får rysningar i hela kroppen, uuuh! Snart hör nog älsklingen av sig efter sin träning. Åh han var så underbar igår, vi skulle inte ses. Men så helt plötsligt står han på min trapp, utan att förvarna. Jag blev så glad, han gör mig till världens lyckligaste flickvän. Hör du de älskling, du är bäst!

Imorgon ska Tess & Frida firas, party ska det bli! Måste stanna i stan efter avslutningen och fixa presenter, julklappar till Alina, kusinerna och något litet till en hemlig person. Men de kan jag inte avslöja. Puss och Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test