Julshopping med abobjörnen


Det där med att göra-av-med-pengar-som-jag-egentligen-inte-har är nog en av mina främsta begåvningar.  Efter vår långa skoldag åkte jag nämligen till Nacka Forum med Mallan och där stannad vi i ca fem timmar. Jag har ont i fötterna, ryggen och axlarna plus att jag är helt slut i huvudet. Men det var de värt, för julklappar blev det. Både till mamma, Simon, Douglas och mig själv! Jag fick unna mig ett par nya stövlar och en klänning. Plus att mamma var med från början och då hittade jag en skidjacka. Så nu är jag fit for fight igen! Där emot saknas de fortfarande klappar till kusinerna och Alina. Men de får jag försöka hinna med i helgen. Lunch tog vi på tacobar, som hade slut på köttfärs(!?), så de blev nachos med kyckling, inge fel på de faktiskt!

Malin är dagens älskling, tack för en underbar shopping!


Nu ikväll ska jag plugga och träna. Ett viktigt geografi läxförhör imorgon och företagsekonomi prov på måndag. Men de är för fan bara en vecka kvar så jag kämpar på! Köpte faktiskt nya block till alla ämnen i olika färger, med fina saker gör jag allt mycket bättre. Jag hoppas även på att min pälsis kommer idag, jag vill se om jag tycker om den! Trodde aldrig att jag skulle falla för en sån jacka. Hur har din dag varit?

Nu har jag inte träffa my boyfriend på två dagar, och de lär inte bli av imorgon heller då det är utgång för oss båda två som gäller. Baby jag saknar dig ju. Puss



Kommentarer
Postat av: Harry

Jag saknar dig också älskling... Vill vara med dig nu!<3

2008-12-11 @ 17:40:27
Postat av: soffan

Bra, då ses vi snart :) Lycka till på matchen älskling!

2008-12-11 @ 17:53:32
URL: http://sofiies.blogg.se/
Postat av: malinnnnn

wei dagens älskling :D

2008-12-11 @ 19:26:53
Postat av: soffan

ofcourse baby!

2008-12-11 @ 19:46:41
URL: http://sofiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test