Kväll


Just nu sitter jag med datan i knät och tven på framför mig. Mamma och pappa sitter bredvid. Vi har precis spelat buzz junior, tro mig, de är så mycket roligare än musik/sport eller alla andra buzz som finns. Dessutom är man en söt liten apa. Jag vann, såklart, det gör jag ju alltid. Och nu sitter dom och tittar på "Flyga drake" medan jag skriver av mig. Av de lilla jag sett och hört så är den ritkigt dålig. De verkar så på mami & papi också. Pappa ligger på golvet och pillar på sin moibil och mamma har svårt att sitta still i sin fotölj. Får jag bestämma så sätter vi snart på Mamma Mia the movie istället.

Harry skickade nyss sms, hans match är slut. Han skrev däremot inte om dom torskade eller vann, så jag vet inte om han är glad eller arg. Han är iallafall påväg hem i bilen med sin mamma nu, skulle stanna på donken och köpa något att äta innan han kommer hit till mig. Då har han med sin prison break box som han fick i julklapp, vi är helt inne i den! Har sett cirka 12st tror jag, första sesongen - grymt bra! Jag saknar att krama honom, fast vi sågs senast imorse. De här blir mitt andra nyår tillsammans med honom, shiiit vad tiden går fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test