Life is what you make it


Jag glömde helt enkelt bort att informera om hur matchen gick igår. Det var grymt spännande! Det är de alltid mellan vendelsö & älvsjö. Kan nog vara den viktigaste matchen, allt som allt. Hur som helst så vann mina älsklingar med 6-5 och Simon stod för tre av målen och jag tror att de även blev två assister(?) En stolt storasyster är jag iallafall.


Provet imorse vill jag helst inte prata om. Det gick väl inget vidare de där, lite pluggande skulle hjälpt! Men nu är det över iallafall. Håltimme från halv elva till ett. God lunch i matsalen och sen blev det bara att vi satt kvar där och chillade med livet helt enkelt. Efter skolan gick jag och my best friend Jullangullan till odenplan med våra tunga väskor och skulle träna. Jag körde rätt hårt i ungefär en timme, hur skönt som helst! Nu är det verkligen hård tränings om gäller! Mamma hämtade mig i telefonplan och vi åkte direkt till länna. Var tvungen att lämna tillbaka min ena nya skidjacka och köpa nya brallor. Det gick på högst tjugo minuter. Nu känner jag mig redo för skidbacken, kylan och framförallt snön!

Har precis ätit jätte god middag med hela familjen. Sitter bara och väntar på att älsklingen ska plugga klart så att jag kan ta en promenad och möta honom. Längtar efter att få kramas! Han sover här inatt och imorgon börjar jag klockan åtta på gymmet. På kvällen är det natt tuneringen också. Min klass ska tydligen vara utklädda till superhjältar, tips tack på vad jag ska sätta på mig!

Berättade jag föresten att jag & Simon vann TUSEN kr på en trisslott igår!?



Kommentarer
Postat av: Julia

Hihi ja gud vad vi tränade, svetten lackade asså ;)



puss bästis :)

2008-12-15 @ 19:40:59
URL: http://juliaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test