Puss från mig till dig


Haha jag skrattar åt mig själv, som trodde att jag skulle skita i hur bloggen såg ut. Det blev inte ritkigt så som ni kan se. Jag har kämpat, på riktigt den här gången! Verkligen försökt lära mig och få det att se bra ut. Har jag lyckats? Hyfsat iallafall kan jag väl tycka. På grund av detta var jag inte alls inne i mitt favorit program Efterlyst, men whatever. Jag sitter kvar i soffan och tittar på insider, som har handlat massor om djurskyddsorganisationer som utsätter pälsaffärer för hot och skadegörelser. Det är helt sjukt! Det är väl för i helvete inte ägaren av affären som dödar djuren och gör dom till päls(?) Jag blir så arg, att människor ska behöva sluta på deras jobb för att få vara ifred! Jag som precis beställt en pälsjacka, haha!

Snart borde mamma & pappa komma hem.
Dom har varit på någon julshow med ett par vänner.
Middag och hela köret vilket ledde till att jag och Simon
gick till konsum och köpte wook, smarrigt!


Imorgon börjar jag 08.10 med företagsekonomi, efter det har vi en kort matte lektion. Där efter slutar vi. Egentligen ska vi ha resurs eftermiddag från klockan 13.00 men vi har håltimme från matten till svenskan som börjar tio över ett. Dessutom finns de ingen lärare som har tid att vara med våran klass, så vi får helt enkelt sluta klockan 10.40! För jäkla skönt kan jag säga. Nu är det inte mycket kvar i skolan och det märks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test