Snart bara en dag kvar!


Igår kväll var det natt tuneringen. De va väl kul, men jag har så jävla trött bara. Vi åkte ut bland dom första, men var snyggast utklädda! Hemma gjorda mantlar och ögonbindlar samt strumpbyxor och trosor utanpå det. Väldigt sexigt måste jag säga. Åkte hem någon gång vid tio, pallade inte sitta där i en timme och inte göra någonting. Så jag och bästis tod varandra i handen och gick. Hemma somnade jag nästan på en gång. Hann inte ens prata med Harry i telefon som jag alltid gör innan jag ska sova!

Gick upp för en kvar sen, idag börjar jag ju vid tolv och har en och en halv lektion. Har hunnit duschat + tvättat håret och klätt på mig på 15 minuter. Första lektionen är geografi och sen blir de naturkunskap. Känns ganska ovärt att kriga till skolan men jag gör det. Kan inte ha mer frånvaro nu. Efter skolan vet jag inte vad jag ska göra. Vill möta upp Harry och kanske gå runt i stan eller åka hem till honom. Får se hur det blir med den saken. Det skulle vara mysigt hur som helst! Ikväll ska mamma och pappa på julbord med deras jobb, så jag måste förmodligen vara hemma och äta middag osv med lillebror min. Mysigt!

Nej nu ska jag föna håret och sminka mig. Skolan kallar. Puss sötis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test