I'm back


Hej igen!

Jag har befunnit mig i fjällen över jul, tillsammans med familjen, kusinerna och Alina. Mycket snö, skidåkning i backen, långfärds-skidåkning osv. Det har verkligen varit super mysigt och jag längtar tills jag ska tillbaka dit, förhoppningsvis åker jag då upp själv med Harry (som då har körkort) och planerna är väl så att Fk och Sofie också ska med! Hur som helst, jag har fått massa fina julklappar. Bland annar kläder, underkläder, step up 2, sex and the city sesongerna, pengar, skidkläder, hud och hår produkter osv. Det var en ritkigt mysig jul iallafall, kändes ungefär som när man var liten och längtade tills de var dags att öppna julklapparna en vecka i förväg!

Jag åkte hem med kusinerna och lämnade min familj och mormor med solen och snön. Dom släppte av mig och inomhus väntade världens bästa pojkvän. Han har egen nyckel till mitt hus så han hade kommit hit en halvtimme tidigare. Mys med honom iprincip hela dagen och resten av helgen som vi var ensamna i mitt hus. Men det var skön när resten av familjen kom hem, då slipper jag städa och vara rädd för att bli ensam. En kväll var Jullan, Tess, Alissa och Mikaela här, mys pys!

Imorgon är det nyårasfton. Våra planer är att äta middag hemma hos Mikaela, alla tjejerna. Sen drar vi någonstans och har the best time of our life. Vid tolv ska jag självklart vara med min älskling och ge honom nyårs kyssen. Hoppas ni allihopa får en rolig kväll! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test