Mig blir ni inte av med


Och så flyr jag igen
.

Efter en lång paus på www.sofieannalundin.blogg.se så gör jag ännu ett nytt försök att skriva av mig. Det blir helt enkelt jobbigt att gå tillbaka till något som man redan lämnat bakom sig på något sätt, förstår ni? Jag vill dessutom inte veta om vilka som läser min blogg, så ett försök till att hålla den lite mer hemlig kanske är något jag bör prova. Frågar någon så berättar jag såklart vart jag håller hus, men jag tänker inte lägga ut den på msn eller facebook. Find me if you can!

Jag vet inte om jag tycker att det är sådär jätte speciellt nödvändigt med den snyggaste och krångligaste designen längre, antingen nöjer jag mig med denna, ändrar lite färger och sådär. Eller så fixar jag något lite mer piffigt när jag får tid. Hur som helst så ska jag försöka vara mer pigg på att uppdatera. Inte för er skull, utan för att jag behöver det. Det är skönt att skriva ner sina dagar och tankar.

Det blev ett långt första inlägg.
Men vem bryr sig. Puss /Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test