300109 - Fredag

Jag är ganska flexibel när de handlar om musik. Jag lyssnar på de mesta och tycker allt är bra, från svensk hiphop + "fjortismusik" till värsta neger dunket. Däremot har jag aldrig i hela mitt liv tyckt om rock på något sätt alls, det har inte funnits med på min världskarta, jag hatar det! Eller gör jag det? Jag satt med Harry och laddade ner låtar till hans ipod och jag fastnade för varenda en, så nu går även jag runt och lyssnar på the offspring och good charlotte påväg till och från skolan. De kunde jag aldrig tro, men texterna är faktiskt riktigt bra!

Julia sov ju här inatt (eller jag kan inte riktigt påstå att vi sov), de va stört mysigt. Vi drack te och tittade på tv med min lillebror. Fixade iordning oss för natten och la oss i min mamma och pappas säng. Där pratade vi och tittade på en film som jag laddat ner, Wild Child, så jävla bra! Efter de var vi inte trötta så vi låg och pratade ett bra tag till. Ändå kom vi iväg i tid imorse. (Provet på företagsekonomin gick väl sådär, kan säkert nå ett G iallafall)

Jag sket i sista lektionen, geografi. Kände att det var skönare att gå hem,
de går ju ändå så bra i skolan just nu. Något kan jag väl få unna mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test