Freedag!


Och så har det blivit helg igen! Tänk vad skönt om de bara skulle vara så att man gick två dagar i skolan på hela veckan, som vi gjort nu. Jag skulle iallafall prestera mycke bättre med tanke på att man skulle vara i skolan så sällan. Men de kan man väl bara fortsätta drömma om. Dagen har iallafall gått fort, och det var inte alls speciellt jobbigt fast jag gick till halv fyra. Idrott med den nya läraren, hon var skön! Och hon sa dessutom att hon gillar att leka lekar, vilket är bland de roligaste jag vet! Isätllet för att spela fotboll, basket osv, (innebandy är dock bäst!). Så jag är nöjd med henne och hon värkade gilla oss också.

Nu har jag precis varit ute och mött Carro ett tag och om bara några minuter så ska jag, mamma och Simon äta middag. Pappa är någonstans med sina vänner. Efter Harrys träning så kommer han hit och jag ska ta det lungt och titta på tv hela kvällen, de behöver jag efter allt för dålig sömn de senaste dagarna! Pratade nyss med Miss Aliss i telefon också, hon ska också vara hemma, känns bra att jag inte är den enda som ibland känner för en skööön hemma kväll med massa godis och annat mys.

Julia du är min bästa vän <3 Jag älskar dig!  





Kommentarer
Postat av: Julia

och jag älskar verkligen dig pluttis! Hoppas det gick bra med provet idag!

2009-01-13 @ 18:18:53
URL: http://juliaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test