I brist på något att göra just nu..


.. så slänger jag in en lista till här på bloggen! Jag väntar på att "Let's dance" ska börja, de kan man ju bara inte missa! Heja blondinbella, hon är grym.

PICK ONE..
1. Pierca näsan eller tungan?
Redan piercat näsan, för 4 år sedan!
2. Vara seriös eller rolig? Varierar efter mitt humör
3. Dricka röd eller grön mjölk? Grön, grädde är inte min favorit smak
4. Brinna upp eller drunkna? Usch vilken hemsk fråga, men drunkna!
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? Mina föräldrar såklart!

SVARA ÄRLIGT..

1. Tycker du om någon? Ja, jag tycker om många
2. Sol eller måne? Sol & värme
3. Vinter eller höst? Vinter & snö
4. Vänster eller höger? Högerhänt!
5. Soligt eller regn? Beror på mitt humör, de kan va mysigt med regn
6. Vaniljglass eller chokladglass? Vaniljglass

OM MIG..

2. Hur mycket är klockan just nu? 19.07
3. Fullständigt namn? Anna Sofie Lundin
4. Vart vill du bo? New York, Miami, LA
5. Hur många barn vill du ha? 3 kanske
6. Vill du gifta dig? Jo, absolut!
7. Rullar du spaghettin eller skär du den? Jag skär
8. Har du ätit sushi? Faktiskt inte, ändå säger jag att det är äckligt
9. Favoritglass? Ben&Jerry
10. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? 2 tror jag
11. Humör? Glad, förväntansfull

HAR DU... DE SENASTE 24 TIMMARNA:

1. Kysst någon? Ja de har jag
2. Sjungit? Japp
3. Blivit kramad? Yes
5. Saknat någon? Jag saknar alltid min älskling
6. Dansat galet? Nej tyvärr
8. Klippt håret? Nej tack och lov
9. Gråtit? Nej man ska inte gråta
10. Ljugit? Nej sånt gillar vi inte!
11. Blivit kysst? Såklart!

GREJER:

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Ja när jag var mindre
2. Har du en hund? Nej men två katter 
3. Tycker du att du är attraktiv? Visst gör jag de!
4. Sover du helst själv eller med någon? Mycket hellre med någon!
5. Tror du på spöken? Haha! neeeej


Kommentarer
Postat av: Emelie

Svar; ja fy.

Ja, fick tillbaka det ena idag och det gick super :)

2009-01-10 @ 00:10:19
URL: http://bemmlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test