270109 - Tisdag

Och så var jag glad igen! Har bokat kungsberget resan nu och pratat med ett par stycken som också ska dit. De kommer bli jätte roligt! Dessutom har jag något att se fram emot, de är ju inte speciellt långt kvar.

Jag har legat i sängen exakt hela dagen, både ensam och med pojkvän. Underbar dag faktiskt! Och de bästa är att jag har skönaste dagen imorgon. Börjar tolv och slutar två, naturkunskap & geografi.

Nu ser jag att mitt gossipgirl avsnitt precis laddat färdigt så jag ska kolla på det och sen sova. Puss och godnatt på er, jag skriver mer imorgon om jag har tid. Ska nämligen på bio, något tips på film? Och sen fyller farmor 62 så jag ska hinna gratta henne på något sätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test