Kväll!


Hello my darlings!

Nu undrar ni förstås hur intervjun gick. Och jag måste säga att det vet jag faktiskt inte. De känndes bra, vi fick kontakt iallafall och det var trevligt. Men om jag får jobbet är jag väldigt väldigt osäker på. Det var tydligen 22stycken som sökt samma som jag, och bara sex stycken kommer bli valda. Så jag är fortfarande nervös.. Besked får jag inom tio dagar, men jag är inte ens säker på om jag vill ha det.

Älvsjö förlorade matchen mot Salem, de var synd. Dom ska kunna vinna över dom, lätt! Men de får bli nästa gång. Jag tyckte dock väldigt synd om salems målvakt då han efter ca fem minuter kastade in bollen i eget mål (haha)!

Nu ligger jag i min säng med Skorpan bredvid. Mamma och pappa är på en herrlags match i västertorp och när dom kommer hem så ska vi åka till långbrovärdshus och äta födelsedags middag för pappa. Harry följer såklart också med. Ska bli skönt att träffa honom, eftersom vi inte sågs på hela dagen igår. Och imorgon är de skola igen, frågan är om jag ska gå på min spanska lektion eller inte. Jag tror att jag skippar de..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test