Kvällen


Kom just hem från Alissa.


Det var jätte mysigt att bara vara vi tre. Hade mycket att prata om och därför satte vi inte på filmen som vi hyrt förän vid elva någon gång. Men jag måste säga att det var de sämsta jag sätt i hela mitt liv! Och då kan jag lova att jag har sett mycket dåligt! Fråga Harry om ni inte tror mig. Jag lyckas alltid välja sämsta filmerna när vi hyr, men nu var de faktiskt Julia. I början verkade den helt okej, men alltså vad hände sen? Jaa jag kan faktiskt inte ens säga vad den handlade om, eller den besrkivningen skulle väl bli - ingenting, helt enkelt. Synd att jag inte kommer ihåg namnet på den så att jag kan varna er, haha!

Nu ska jag sova, en viktig dag imorgon! Då menar jag förstås jobb-intervjun. Jag måste få det! Jag är faktiskt jätte nervös, vad kommer dom fråga? Vad kommer dom tycka? Vad kommer jag svara? A de är bäst att jag skyndar mig till sängen nu. Godnatt på er och hoppas att ni haft en mysig kväll! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test