Lördag!


Godmorgon!

Nu äntligen kan jag berätta vad jag planerat de senaste veckorna. Harry fyllde ju 18år igår, Grattis igen min prins! Så jag och FK hade fixat en överraskningsfest för honom! Alla hans vänner var där och allt blev jätte lyckat! Det började med att jag åt middag hemma hos honom med hans familj och grannarna, alla visste om vad som skulle hända så hans mamma hade sagt att släkten skulle komma på söndag istället. Efter maten säger Lena att hon glömt tårtan på jobbet, man såg verkligen hur besviken Harry blev, se gjorde nästan ont att titta på honom!

Sen säger Dogge och Johan att dom ska på träning och Fredrik att han skulle träffa en tjej, och så går dom allihopa. Harry ser bara mer och mer ledsen ut. Då kommer Peter (fredrik & johans pappa) på att vi kan ju sjunga singstar iallafall, och frågade om jag hade de hemma. Så vi går ut i bilen och ska åka hem till mig och hämta de. Undertiden skickar jag sms till min kusin och säger att vi är påväg och att dom ska släcka alla lampor och tända ljusen på tårtorna och att dom ska hoppa fram och börja sjunga när vi kommer in genom dörren. Och så blev det, helt perfekt! Harry stod kvar i dörren och fattade ingenting, jag har aldrig sett honom så chockad!

Så de blev en jätte lyckad kväll som avslutades klockan ett då mamma och pappa var tvungna att komma hem. Jag och min 18 åriga pojkvän somnade inte förän vid tre någon gång. Mamma lagade frukost till oss imorse och sen städade vi de som vi inte orkade göra igår kväll. Han gick nyss härifrån för han ska spela match mot Malmö (Lycka till!) och min släkt kommer hit vid ca 6 tiden för att fira mamma och pappa (mamma fyller år på måndag). De blir säkert trevligt!


Kommentarer
Postat av: Lina

Sktbra fixat allting :D Jättekul!

2009-01-17 @ 15:52:22
Postat av: Sofie

jätte kul att du kom sötnos! vi får ses mer!

2009-01-17 @ 16:13:03
URL: http://sofiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test