Lördag!


Hej mina älsklingar!

Jag sitter med datan i knät och tittar på Girl meets cowboy, en tjej som precis håller på att bryta ihop. Hon trivs visst inte ute i skogen bland hästar och utan sin mobil, haha! Men jag klandrar henne inte, vem vill leva så. Det är frågan..

Igår sov jag hos Harry, vi hade myskväll med hans mamma. Åt jätte god middag, och tittade på filmer. Imorse hade han träning tidigt, så dom körde hem mig påväg till den. Jag låg hemma och degade ett tag, sen bestämde jag mig för att följa med Carro på en promenad med hunden. Det var bara en impuls grej och de bästa jag gjort på länge. De flesta vet att vi inte setts på ett bra tag, inte ens pratat med varandra. (Sjukt jag vet). Men vi tog iallafall en låg skön promenad och hann med att prata om mycket. Jag följde med henne hem ett tag och där blev de ännu mer mys.

Nu sitter jag som sagt vid tven, och pratar med lite olika människor om inget speciellt alls. Senare (efter en hockey match som går på tv) så kommer älsklingen hit. Jag har ju berättat att vi nördar ´prison break, första boxen är nu slut och hans mamma köpte den andra idag! Så förhoppningsvis tar han med den och vi börjar säkert på en gång! Längtar!


Kommentarer
Postat av: hanna-maria

varför umgås ni inte? kul blogg annars

2009-01-07 @ 22:34:42
Postat av: hanna-maria

varför umgås ni inte? fin blogg

2009-01-07 @ 22:35:19
Postat av: Sofie

Vi gör ju det nu :) Tack så mycket!

2009-01-08 @ 17:42:30
URL: http://sofiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test