Måndag!


Ny vecka, nya möjligheter!

Igår var super mysigt. Vi åkte till Sonjas Grek på söder och åt en tre rätters middag. När vi kom hem igen märkte jag att jag hade glömt min väska, första tanken var att jag kanske inte ens hade haft med mig den. Men det hade jag ju såklart. Så jag, pappa och Harry åkte tillbaka till söder och hämtade den. Dom hade sett den och hängt undan den, som tur var! Jag och älsklingen hade skit kul i sängen när vi skulle sova, misstolka mig inte nu för det var inte som de låter. Somnade på hans arm och vaknade jätte glad!

Dagen i skolan har gått fort. Pratade även med Lars (vår biträdande rektor) om att sluta spanskan och han skulle se vad han kunde göra. Jag ska sluta på den och läsa igen hundra poäng i trean, och de lär inte vara speciellt jobbigt eftersom vi knappt kommer ha några lektioner då. Efter skolan åkte jag hem till Alissa och har varit där till nu och pluggat matte. Känns som att vi kom en bra bit på vägen och jag har inte lika mycket panik för imorgon. Skönt! Nu ska jag skriva lite på min svenska analys så att den blir halv klar. Sen ska jag hem till Harry! Puss och godnatt på er


Kommentarer
Postat av: Emelie

låter som en mysig dag :)

2009-01-12 @ 20:25:11
URL: http://bemmlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test