260109 - Måndag

Bloggtorka! För tionde gången ungefär. Bli inte förvånade om jag helt plötsligt tagit bort bloggen, då finns det säkert någon ny någonstans! (Kanske något jag redan börjat på? Den som lever får se) Måndag igen, helgen har varit kul. Fredagen mys med älskling. Lördagen fest hos Micke och mer om den kvällen behöver jag väl inte säga. Skämde ut mig rejält! Men sånt är livet, alla tar vi snesteg ibland vilket i de här fallet innebar lite alldeles för mycket dricka till fröken Lundin,  men de var kul ändå! Slutade hemma i mitt andra hem med min prins bredvid. Söndag innebandy match i tomtberga hallen. Älvsjö vann igen, såklart. Vad Micke fick i 18års present? Jo de ska jag berätta för er; ett sexspel, en porrfilm och en lösfitta! Jappjapp så är det, man fyller bara 18 år en gång, lika bra att slå på stort! Och ingen kan ju säga att han inte blev glad. Eller hur Micke? huhu...

Skola idag och de gick fort. Förutom att jag då tror att jag behöver glasögon.. Jag har världens bästa syn när vi pratar om långt ifrån, jag ser till och med dom pytteminsta bokstäverna på en sån där tavla som skolsyster alltid har! Men då de kommer till att läsa i en bok (vilket är de man gör i skolan) så kaosar allting, bokstäverna flyttar på sig och jag får kramp i tinningarna för att jag koncentrera mig så mycket, till och med i läpparna faktiskt! Någon mer än jag som tror att läsglasögon är ett alternativ? Hur som helst så måste läkare uppsökas snarast! De här funkar inte längre, dessutom är ju glasögon rätt snyggt!

Vad händer mer i mitt liv just nu? Ingenting speciellt måste jag väl säga. Livet leker och jag är i en glad period! Ingenting kan göra  mig de minsta irriterad för tillfället. Och hur skönt är inte det? Eller, jag ska till doktorn på onsdag (av annan anledning än ögonen då) vilket kanske inte är de roligaste! Men jag tar dagarna som de kommer och så får vi se vad som händer! Plugget är dessutom lungt just nu, inga superstora uppgifter den här veckan, än så länge! Inga små heller för den delen, jag ääälskar mitt liv! Hahaha *puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test