Måndag!


Jag sitter vid tven, Harry gick just. Idag har vi kollat på en av Simons tre innebandy matcher, en håller fortfarande på och dom leder visst med 3-0 i halvlek. Därmed blir det spel imorgon också! Första matchen nio och jag tror att jag ska gå på den. Har också hjälpt mamma att fixa till sig, jag satte upp hennes hår jätte fint och sminkade henne, hihi!

Snart kommer Jullan & Carro hit. De blir en mysig kväll för tre helt enkelt. Julia skulle inte stanna så länge sa hon, och de är väl tråkigt, men lite är ju bättre än inget alls. Snart börjar skolan igen och då kommer vi träffas varje dag hjärtat!

Harry är den bästa som finns!



Kommentarer
Postat av: Felicia

snutte, jag saknar dig!!!!

2009-01-05 @ 21:19:34
URL: http://feliciacanclini.blogg.se/
Postat av: Sofie

jag saknar dig med snuttis <3

2009-01-06 @ 02:17:38
URL: http://sofiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test