260109 - Måndag

Jag höll på att göra en jätte gullig film på mig och Jullan, med massa bilder på oss och en söt låt. Men de tar ett tag att ladda upp den och undertiden så tittade jag på filmer som jag spelade in i sommras med min gamla mobil. På midsommar när vi var på dalarö, jag, Harry, Simon & Micke! Haha lätt att vi ska dit i sommar igen, med Carro också såklart!

 
Harry i ett tappert försök att göra Simon nöjd, samtidigt som
han absolut inte vill att dom här filmerna ska in på min blogg!

 

Kommentarer
Postat av: Micke

hahahaha, jag dör, fan vad dålig harry är.

men de va bra skit dedär! :)

2009-01-26 @ 20:46:34
Postat av: Sofie

hahah jaa han är sämst!

men de var förjävla kul!

2009-01-26 @ 22:02:29
URL: http://sofiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test