Onsdag!


Jag skulle tränat imorse med mamma, men jag snozzade till alldeles för länge så jag fick stressa sönder hela morgonen och fick springa till bussen även fast jag började 11.40. Mötte Julia och hennes kompisar Natta & Lollo (jätte söta tjejer) utanför skolan, gick med dom en bit tillbaka och sen fick jag och Jullan skynda till klassrummet. Först hade vi geografi och sen naturkunskap. Dom enda lektionerna för min del idag. Mamma hämtade mig i telefonplan när jag slutat och vi satt och pratade länge om hur alla beter sig. Jag hatar att bråka och de känns som att alla i min närvaro söker efter något att kunna gnälla över.  Jag tackar gud för att Julia finns! Och min pluttis Alissa såklart. Haha sötnos.

Älsklingen är påväg hit och jag sitter och tittar på tv med Simon. Idag ska vi ses och bara ta de lugnt, det är en mys dag utan träningar. Skönt! Och vi kommer säkert prata massor om vår efterlängtade Greklands resa som kommer närmare dag för dag, jag längtar så jävla mycket! Som ni säkert förstår. Hoppas ni haft en bra dag!


Kommentarer
Postat av: c

jag rå?

2009-01-15 @ 19:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test