Solning idag igen


Jag och mamma har precis varit och solat. Imorgon har hon och Katarina (Fridas mamma) deras bal. Planerna började i Thailand och varken pappa eller Håkan trodde nog att det skulle bli av, men nu har allting varit klart ett bra tag. Balen är imorgon och det är ungefär 70st som kommer. Dom har hyrt ett ställe och en catring firma som kommer och serverar osv. Först var det jag och Frida som skulle serverat men vi blev utbytta, skönt är väl det! Hur som helst så har vi varit och solat idag igen för att mamma skulle få lite färg till imorgon. Hon kommer vara jätte fin! Klänningen är brons färgad och tajt, idag köpte hon skor också. Jag ska iallafall dit imorgon och se hur alla ser ut, de är min plan iallafall. Om jag kommer dit vet jag inte, eftersom ingen kommer kunna köra mig. Jaja, de löser sig på något sätt.

Förmodligen så får jag promenera till Harry när han kommer hem från sin match. För jag kom på att jag faktiskt inte orkar se en innebandy match klockan åtta på morgonen. Jag kommer på nästa! och då får jag säkert med mig Harry också. Det blir braaaaaa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test