Söndag!


Hejsan!

Sverige vann igår, tillslut. Och därmed fick jag umgås med en glad Harry resten av kvällen, som till mesta del bestod av prison breaks tittande. Det är ju så jävla bra! Vi somnade väldigt sent, eller jag kan väl säga att det var Harry som somnade. Själv låg jag och lyssnade på läskiga ljud utifrån. Tillslut fick jag nog och satte mig upp i sängen och tittade ut genom fönstret, jag hörde skrik och dörrar som smällde igen. Jag kan säga att mitt hjärta bankade i 180 och jag trodde helt ärligt att någon skulle se mig kika fram bakom gardinen och skjuta mig eller något annat läskigt, men jag såg ingen! Hur allting slutade orkar jag inte gå in på, ganska pinsamt, men inte för mig då. Haha!

Idag har jag och älsklingen faktiskt varit på museeum med hans mamma. Haha, i ungefär tio minuter. Men det var en upplevelse de också, som jag säkert aldrig gör om. Nu är jag hemma iallafall, och tanken var att jag skulle åkt till västertorps hallen och hjälpt pappa att dela ut medaljer i wintergames. Men jag är för trött! Imorgon ska jag dessutom upp jätte tidigt, för Simons första match börjar klockan 08.00!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test