270109 - Tisdag

Den där glad perioden jag skrev om igår tog slut idag. De är konstigt hur mitt humör kan ändras så fort på så kort tid. Fast jag vet ju vad det beror på, och tyvärr kan jag inte göra något åt det. Idag var jag hemma från skolan, jag åkte till idrotten men vände hem efteråt. Träffade Julle på ditvägen och my ex best friend Malin påväg hem. De var kul att se dom båda två.

Sängen har varit ritkigt skön idag, jag behövde förmodligen en lugn dag för mig själv. Har mycket att tänka på. Blev iofs jätte glad när jag fick höra att vi ska åka till kungsberget den 13 februari. Jag älskar ju att åka skidor! Ska faktiskt gå in på sidan och boka mig en plats nu på en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test