220109 - Torsdag

Det var precis som att alla hundägare i vasastan läste mitt inlägg igår, för idag kunde jag skutta till skolan utan att vara rädd för att trämpa i något otäckt! huhu. Grupparbetet gick framåt och sen en snabb matte lektion. Lunch på Noco med Malin, Häggi, Tess & Sissi. Svenskan gick fort och sen slutade jag för dagen, underbart!

Sitter vid tven nu och tar de lugnt. Snart kommer nog mamma hem och gör min sällskap. Harry skulle kommit hit direkt efter skolan med blev frågad att vara med A laget och träna, de tackar man ju inte nej till, så han kommer hit efteråt.

Idag har jag inge plugg att göra, förstå hur skönt de känns!
Hoppas ni haft en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test