Uppdatering


Jag är hemma nu från innebandy match i tomtberga hallen. Älvsjö mot Huddinge. 6-3 och det var glada älvsjö killar som lämnade hallen. Haha det är så roligt, de sitter alltid några små tjejer och tittar på deras matcher, så som jag gjorde för flera år sen. Och det är väldigt ofta jag hör dom prata om nr 13 (Simon) & Hampus. "Dom där två kan inte vara 94or! Dom ser alldeles för stora ut". Rätt roligt faktiskt, synd att inte Frida är med mig (Hampus syster) och får höra det. Huhu!

Snart ska jag äta middag med familjen, tacos! Och sen ska jag skynda mig till bussen för om en halvtimme ska jag möta Jullan och Alissa vid älvsjö station. Vi ska ha myskväll hos Aliss, hyra film och äta godis. Smarrigt! Jag måste sova hemma inatt, för imorgon fyller papi år!

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test