Uppdatering

Jag orkade inte med min förra blogg design. Ni vet ju att jag tröttnar på saker ganska så fort. Speciellt om jag ser de varje dag, och jag måste ju erkänna att jag besöker min egen blogg minst fem gånger per dag. Så nu får de blir såhär ett tag, inte alls speciell, men förändring är bra! Bilden i headern är på mig och lillebror från Thailand, häftig va?

(Idag får jag sova själv, älsklingen har träning till elva och då sover säkert jag. Börjar klockan åtta imorgon med företagsekonomi och då ska vi börja med vårt grupparbete som jag gör tillsammans med Pontus, Charlie & Sebastian. Sen en kort matte och efter de svenska!)

Nu ska jag äta en apelsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test