Uppdatering


Hej pluttisar!

Nu sitter jag bredvid min älskling i soffan, har precis ätit ben&jarry glass och tittar på sverige-slovakien, junior vm, med mamma. Pappa har inte kommit hem från liljeholms hallarna än, han är ju med och fixar med wintergames så han får inte åka hem förän jätte sent. Snart ska Simon och resten av älvsjö aiks p94 också börja spela, då kommer jag befinna mig i innebandy hallen hela tiden.

Ishockey måste vara de tråkigaste jag vet (förlåt älskling), men iallafall på tv. Att se Harry spela är såklart spännande, men problemet är bara att det är så jävla kallt! Hade det varit inomhus i en varm hall så hade jag varit där jämt! Jag tror att jag ska gå iväg om ett tag och ringa Jullan, hon har lite hemlisar och berätta för mig. Som tex vad som hände igår kväll och idag i centrum! Hon ringde och var jätte glad! Men mer kan jag inte berätta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test