Och så var 2008 avklarat


Alla andra gör det, så jag skriver en jag också!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Ja, jag spelade paintball!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
- Jag tror inte på nyårslöften, så jag har inte haft några.  

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Nej, tråkigt nog. Hihi!

4. Dog någon som stod dig nära?
- Nej och de är väl tur det.

5. Vilka länder besökte du?
- Schweiz, Frankrike, Grekland, Cypern, Thailand

6. Mest efterlängtade möte?
- Alla med Harry

7. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
- Nej jag tror inte det faktiskt.

8. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
- 21 april då jag och älsklingen firade ett år tillsammans.

9. Bästa minnerna ifrån sommaren 08?
- Jag har många !

10. Vad var din största framgång 2008?
- Ingen aning faktiskt..

11. Största misstaget?
- Inga misstag här inte.

12. Har du varit sjuk eller skadat dig?
- Sjuk blir väl alla någon gång ibland

13. Bästa köpet?
- Det måste vara .. min bärbara data

14. Träffat någon kändis?
- Ett par stycken, bland annat Magnus Uggla, haha!

15. Vad spenderade du mest pengar på?
- Förmodilgen smink och kläder

16. Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Ja, mycket! Harry och mina vänner tex.

17. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
- So what med Pink, Shine on & alla andra låtar från napa!

18. Har någon du känner tagit körkort?
Ja, flera stycken.

19. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Det vet jag inte, är nog ungefär som tidigare. Lite gladare kanske.  

20. Vad önskar du att du gjort mer?
- Träffat personer som bor lite längre bort, som Linda tex.

21. Vad önskar du att du gjort mindre?
- Bråkat med vänner och pojkvän. Jag är väldigt envis  

22. Hur tillbringade du julen?
- I fjällen med familjen.

23. Blev du kär år 2008?
- Nej, jag blev kär 07 och har varit de sen dess.  

24. Hur många one night stands?
- Inga alls!

25. Favoritprogram på TV?
- Lätt The Hills!, världens bästa!

26. Bästa boken du läste i år?
- Böcker är ingenting för mig.

27. Största musikaliska upptäckten?
- Vadå musikaliska upptäckten?

28. Något du önskade dig och fick?
- Nja, de skulle väl vara datan isåfall.

29. Något du önskade dig men inte fick?
- Nej de tror jag inte.

30. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
- Jag hade släkt hemma och sen firades den med vänner och fest!

31. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
- Nej, jag behövde inget annat än de jag haft och gjort.

32. Hur skulle du beskriva din klädstil år 2008?
- Bekväm

33. Vad fick dig att må bra?
- Familjen såklart, alla vänner och pojkvän!

34. Läskigaste upplevelse?
- Snorkel turen i Thailand.

35. Äckligaste upplevelse?
- Inrikesflygplanet i Thailand.

36. Årets fest?
- De kan jag inte avgöra såhär efteråt.

37. Vad är du mest stolt över från 2008?
- Att det har gått mycke bättre i skolan än något annat år!

38. När var du mest nervös?
- Ingen aning, jag brukar inte vara nervös tror jag.

39. Där du tillbringat flest helger?
- Hemma med vänner eller hos Harry.

40. Vad fick dig att må dåligt?
- Ingenting!

41. Hur kommer nyårsafton spenderas?
- Då var jag med vänner på middag och sedan fest + pojkvän.

42. Vem saknar du?
- Jag har saknat Carro, men igår sågs vi ju.

43. De bästa nya människorna du träffade?
- Träffades jag och Sofie 07 eller 08?

44. Ditt mål för 2009?
- Ha så roligt det bara går att ha!

45. Vad längtar du till år 2009?
- Sommarlovet och min 18års dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test