280109 - Onsdag

Fick en kommentar: Era panka stackare!
Jag vet inte riktigt vad denna person relaterar till när den säger så.
Kan helt enkelt bara dra ett sträck och säga att du har ingen aning
om vad du pratar om. Och det har inte jag heller för den delen.
De känns bara onödigt att skriva sånna kommentarer eftersom att
både du och jag vet att dom inte kommer publiceras. Kram!


Ligger i sängen och väntar på Harry som står i duschen. Har varit på bio och sett bröllopsduellen, verkligen en Sofie film. Vet inte om älsklingen uppskattade den lika mycket. Hann precis hem till "Made in Sweden" som har blivit ett av mina favorit program, as coolt! Och mitt läkarbesök idag gick bra, blev ganska chockad, men skönt att ha det över. Ska dit igen om någon månad och fortsätta på de jag började med idag. Jag har ont!

Ledig imorgon, endast utvecklingssamtal 12.15 (sovmorgon).

Jag hade även en kommentar från anonym som frågade när vi skulle till kungsberget och dit åker vi den fredag den 13 februari (upptäckte faktiskt nu vilken dag de va, fårgan är ju då vem kommer göra sig illa? Otursdagen och allt, fast jag lär ju knappast vara drabbat av något sånt, jag föddes på fredag den 13!), Men hur som helst, jag antar att du också ska dit med tanke på att du frågar? Och även en kommentar från Carro där hon argt påminnde mig om att jag faktiskt träffade henne också samma dag som jag skrev om Julle och Malin. Förlåt älskis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test