Torsdag!


Hej lovers!

Första dagen i skolan och det gick bra! Då var man igång igen. De känns väl både bra och dåligt antar jag. Jätta skönt att komma in i de vanliga tempot igen och jag känner mig helt klart taggad för det nya året, men å andra sidan så har de ju varit jätte skönt att kunna sova hur länge man vill och slippa tänka på något annat än vad man ska göra på kvällen. Men nu är de full fart! Jag blev jätte motiverad när jag såg mina omdömen och lästa kommentarerna som lärarna skrivit, VG i nästan allt och de känns väl underbart när de är ett halvår kvar på årskurs två då jag kan lägga ner ännu mer tid på att jobba upp alla betyg till någon ännu bättre!

Jag har färgat håret igen, yes det är sant! Jag la i några ljusare slingar med hjälp av mamma och resultatet blev väl sådär. Färgen är fin, men lite fläckar här och där. Fast vad gör det, jag kommer ju ändå färga det snart igen, jag ska bli frisör! Snart ska jag fixa till det lite med produkter och platttång. Sen ska jag ut på promenad med Carro snutt.

Sover gör jag hos Harry inatt. Fömodligen blir de lättare med honom bredvid. För inatt, alltså jag trodde att jag skulle dö. Jag har solat rätt mycket på senaste tiden och tydligen har min hud påverkats mer än jag sett eller märkt. För när jag la mig i sängen och började blunda så kände jag hur de kröp i hela huden! De låter vidrigt och det var de också. Jag överdriver inte när jag säger att jag somnade vid halv fem. Det blev därmed bara en och en halv timme sömn för mig inatt.

Jag hoppas på att de blir bättre inatt, jag märker inget när jag gör saker, som att koncentrera mig på annat. Men så fort jag sätter mig ner eller bara kopplar av så kommer de krypande och jag får panik, de är så jävla jobbigt! Bland de värsta jag varit med om kan jag säga. Sola aldrig för mycket!


Kommentarer
Postat av: Emelie

gud, låter läskigt :s

2009-01-08 @ 20:03:36
URL: http://bemmlan.blogg.se/
Postat av: Sofie

jaa alltså de va galet! Aldrig varit med om de förut!

2009-01-09 @ 16:55:49
URL: http://sofiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test