Torsdag!


Jag har inte hunnit skriva tidigare idag. Det har varit rätt stressig dom här senaste dagarna och imorgon smäller det! Harry fyller 18år och de ska bli så himla kul! Han har gått och längtat så länge nu och imorgon är de dags. Jag ser mest fram emot att han ska ta körkort! Fett kul! Jaja de är hans dag och jag ska göra allt för att den ska bli så bra som möjligt.

Skolan gick fort, idrott på gymet och jag har redan träningsverk i mina ben. Kort matte lektion och sen lååång lunch då vi pluggade massor. Nästa och sista lektion var svenska, med en kort redovisning var så gick tiden väldigt fort. Efteråt åkte jag till skärholmen och mötte my love Carro. Det var mysigt även fast hon var helt inne i sin mobil, den osociala jäveln.

Nu ligger jag i sängen och väntar på att Harry ska ringa så att jag kan sova sen. Godnatt på er allihopa och hoppas ni haft en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test