020309 - Måndag

Väl hemma från fjällen blev det massa mys med boyfriend som befann sig här när vi kom. Sedan har det också blivit en väldig massa innebandy, det är så jävla kul och jag saknar verkligen att spela själv. Det var hur som helst någon cup i Solna hallen som lillebror spelade och det gick väl sådär. Lite blandade lag faktiskt, så någon förlust, någon vinst och någon oavgjord. Alina var där med några vänner så jag hade trevligt sällskap på läktaren.

I lördags var det födelsedags middag för Michaela Åkerblom som fyllde 18år efter tolvslaget! Jag hade krigat för att köpa present från mig och Julia men typiskt nog blev de panik bråttom till bussen så jag glömde det hemma! Men som tur är bor hon nära så jag ska springa över med det när hon har tid! Kvällen var iallafall jätte trevlig och maten var suverän! Måste också till lägga att hennes pappas kontor (där vi va) var så jävla snyggt!

Efter middagen då klockan blivit ca 23.00 så åkte vi (de flesta av oss) hem till Linnea på medborgarplatsen. Det blev en jätte kul kväll med mycke trevliga människor från framförallt sfg såklart! Vid halv fyra åkte jag och Julia mot gulmarsplan där världens bästa pappa stod och väntade med bilen! Det var så jävla skönt måste jag säga. Kröp ner i sängen på en gång och igår (söndag) sov jag exakt hela dagen! Jag rörde mig en gång och det var när pappa serverade lunch. Harry kom på kvällen och gosade, så synd om mig var det iallafall inte.

Slänger in fyra bilder som jag tydligen tog i fredags, snyggt!
(spana framförallt in pigga Häggi på sista bilden..)
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test