030309 - Tisdag

Hemma från skolan.

Jag ligger i min säng och har ont i magen, jag är förmodligen skit hungrig men det känner jag inte, bara att det gör ont. Så jag ska alldeles snart gå upp och hämta lite yoggi när men städerska är klar. Hon kom vid nio i morse och håller fortfarande på. Jag förstår verkligen inte hur man orkar men jag är väldigt tacksam att det finns folk som jobbar så, för det kan nog vara en av de bättre sakerna i livet att komma hem när allting blänker och luktar stört gott!

När jag skrev igår så glömde jag att säga en sak. Utan min och Fridas vetskap så har resten av våra familjer planerat en resa till franska rivieran! St fucking tropez! och trott att dom skulle kunna hålla det hemligt för oss. Vi ser ju hur bra det gick.. Så nu har vi diskuterat och kommit fram till (nästan 100% säkert) att vi ska hänga med! Familjerna åker direkt från Göteborg eftersom att dom är där på Gothia Cup innan så jag och Frajd ska ta tåget ner och möta upp dom. Förstår ni hur rolig sommar jag kommer ha? Kan den inte bara komma nu nu nu! Det är ca 15 veckor till sommarlov.

Grekland med älskling
Franska rivieran med Frida + familj (Frida är iofs familj)
Spanien, magaluf med alla vänner
och självklart massa mysiga ställen i Sverige! Bland annat
dalarö, tylösand, nåttarö. Hur ska jag hinna med allt!? Stackars mig..

Kommentarer
Postat av: Malin

Nåttarö? :D Vad kul, då kommer vi kanske ses där! ;)

2009-03-03 @ 17:08:38
URL: http://hmofo.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jaa men jag ver ju där förra året också :) precis innan er!

Hoppas vi tajmar den här sommaren!

2009-03-03 @ 17:59:08
URL: http://sofiies.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ooh, hektisk sommar. Men roligt att man spenderar tiden på bästa sätt Sofie :)

2009-03-04 @ 15:06:30
URL: http://nataliehakansson.blogg.se/
Postat av: Frida

kommer bli grymt <3

2009-03-04 @ 17:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test