040309 - Onsdag

Har bytt lite färger på min blogg och tagit bort mitt namn och de övriga där högst upp. Kände att det var dags för en förändrig igen. Och nu tänkte jag faktiskt fixa till Alina & Felizias blogg lite gran, kanske ger mig på Jullans också som jag lovat så länge. Jag har inget annat att göra riktigt. Harry har åkt till Karlstad(?) och spelar match mot färjestad, kommer hem inatt vilket lämnar mig till att sova ensam. Men jag har ju gjort det förut, bara det att jag är inne i en period då jag behöver närhet hela tiden. Så de känns väl lite sisådär..

På tven framför mig rullar Efterlyst. Jag är helt inne i det faktiskt. Fallet om Carolin Stenvall, det är sjukt! Hur fan kan en tre barnspappa flippa ur på de sättet och bara få för sig att skjuta en ung kvinna? Han måste ju vara sjuk, jag får inte ihop det annars! Och det känns inte som att det är första gången han gör något sådant med tanke på hur han planerat allt osv. Jag är helt tagen. Häng ut fanskapet på ett torg eller något liknande så att alla som vill kan gå förbi och spotta på honom. Mer än rätt! Fy fan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test