040309 - Onsdag

Jag vet att jag alltid säger det men märker ni hur fort tiden går? Det har redan gått nästan en hel vecka sen det var lov! Därmed är de alltså snart bara fyra veckor kvar till påsklovet och bara ca 14 till sommarlovet!

Igår kväll sov jag hos pojkvän. Jätte mysigt och vi kollade på film med hans familj hela kvällen. Imorse började jag dessutom 11.40 och jag njuter för fullt varje gång det är Harry som blir tvungen att lämna sängen innan mig. Jag sov till ca tio, tog sen en dusch, klädde på mig, fixade håret och sminkade mig. När jag var klar så var det 20 minuter kvar tills bussen gick så jag bäddade sängen, la kuddarna fint i sofforna, fixade på diskbänken och köksbordet osv. Kände mig som en riktigt hemma fru.

Skolan gick bra, jag har ju bara två lektioner på onsdagar, skönaste dagen! Geografi & Naturkunskap. Vi fick tillbaka de senaste arbetet vi gjorde om djur, jag skrev om fjällräven. Och kan ni gissa vad jag fick? MVG, jag är helt överlycklig. Jag måste vara ett levande bevis på att allt är möjligt. Jag är säker på att ingen kunde tro det här om mig när jag gick i högstadiet och sket i allt. Hur som helst så är jag stolt, och även över Julia som fick G på matteprovet vi hade igår! Det var du värd älskling.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej inte skaffat ny direkt. Utan bara "startade" om den nya :) Höhö. Jag ska till Varberg och Prag, det är de enda som är planerat just nu.

2009-03-04 @ 17:19:32
URL: http://nataliehakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test