050309 - Torsdag

Hemma!

Även denna dag gick fort med bara två lektioner på schemat. Lunchen blev som jag tordde, på Noco. Tillsammans med Alissa, Malin, Sissi & Linn. Resten av gänget så som Häggi, Emily, Tess & Julia var sjuka. Det har varit väldigt stressigt idag. Alla skulle fixa dricka till imorgon då det är Challes lokalfest som gäller och även presenter hit och dit. Jag hade dessutom inga pengar men snälla Daniel lånade mig en femhundrig! som jag på något sätt ska lyckas ge tillbaka imorgon, hatar att vara skyldig till folk.

Jag åkte iallafall till centralen med Malin efter vi slutat och drog till en "rolig" affär för att kolla lite grejer och sådär. Hittade lite smått och gott kan jag väl avslöja och efter det åkte jag hem medan Malin skulle kolla vidare. Jag tajmade mamma precis när jag kom till telefonplan och fick därför skjuts hem. Åkte med henne och köpte lite blommor (hon och pappa ska bort ikväll) och sen till konsum där vi köpte mat till mig, Simon & Harry - tacos såklart!

Nu ska jag snart gå upp och börja hacka grönsaker och om någon timme kommer älsklingen hit. Det blir förmodligen en väldigt mysig kväll. Och imorgon är det fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test