050309 - Torsdag

Jag försov mig. Har aldrig glömt ställa alarm förut med jag antar att jag var så trött igår, glömde helt bort det och vaknade därför vid tjugo över sju då jag hörde mamma på övervåning. Tittade på klockan och såg att bussen för att komma i tid gick om tre minuter. Jag pratade med mamma och hon sa att det bara är onödigt att stressa så jag gick och la mig igen. Sov till åtta någon gång och var klar 45 minuter senare. Tog bussen som gick kvar över nio och nu sitter jag här i skolan och väntar på att min klass ska sluta..
 
Om 10 minuter börjar matten
och vi ska då få tillbaka våra prov som vi gjorde i tisdags. Vi vet iofs redan att det bara var ca 3 stycken som fick godkänt eftersom att vi hade lektion med samma lärare igår och han berättade det. Alla i vår klass är sämst på matte! Efter den här halvtimmes lektionen är de håltimme som vanligt och då blir de förmodligen café noco med alla vanliga. Puss på er och ha en bra dag! Jag saknar Harry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test