060309 - Fredag

Och så har förberedelserna inför ikväll börjat! Jag tror och hoppas att det kommer bli grymt med massa mysiga människor. Runt sju-halv åtta kommer Malin, Issa, Emma, Emily, Tess, Sissi, Linn & Jullan hit med ett leende på läpparna och börjar festandet lite smått sådär och vid kvart i tio någon gång tar vi bussen mot gulmarsplan och försöker leta oss fram till lokalen där vi kommer befinna oss hela kvällen lång! För min del blir outfiten den nya blå klänningen från Nelly! Kameran hänger självklart med som alla andra helger men oftast så har vi fullt upp och hinner inte med några foton. Men ikväll ska jag faktiskt anstränga mig.

Nu tänkte jag hoppa in i duschen och se till så att allting är på plats! Lovar att de kommer sluta med stress, som alltid. Så jag vill börja i tid idag. Håret och sminket väntar jag med tills Tess kommer, vi skulle göra det tillsammans bestämde vi. Ha en trevlig kväll allesammans!

Jag fick förresten VG på min engelska uppsats och även på den muntliga delen.
Och ett MVG på mitt geografi arbete!! Gladare än gladast kan jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test