070309 - Lördag

Här sitter jag i min ensamhet och tittar på melodifestivalen. Alla mina trogna vänner var för trötta för att hitta på något och jag ska väl inte ljuga och säga att jag inte är det. Men jag hade ändå velat göra någonting för att tänka på annat. Fast jag sitter rätt bra här i soffan med kuddar runt omkring mig, tortilla chips och päron soda. Samtidigt som jag som sagt tittar på andra chansen av melodifestivalen. Just nu är det Caroline af Ugglas och det här är de västa jag hört i hela mitt liv. Ser ut som en nerknarkad kärring!

Mamma och pappa är på bio och restaurang, Simon är iofs på sitt rum men de märker jag inte av så de känns som att jag är ensam hemma. Och idag är det Harrys tur att vara på 18års fest, så honom kommer jag ej träffa idag heller. Lite segt att vi träffas så sällan nu för tiden. Men å andra sidan är väl det bra, för vi bråkar aldrig och allting är perfekt när vi väl ses.

Nu: vila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test