080309 - Söndag

Internationella kvinnodagen idag, visste ni det? Vad betyder det egentligen? Hur som helst så fyller min bästa kompis från låg, mellan & en del av högstadiet 18 år idag. Malin Mattsson. Men hon är inte den enda, David Zivanic min älskade klasskompis från sjuan till nian och även han en väldigt nära vän fyller också 18 år idag! Grattis till er båda två och hoppas att ni får en underbar födelsedag.

Natt fikan igår var super mysig. Först virrade vi bort oss lite där på östermalm, det är inte riktigt mina kvarter. Men till slut kom vi fram och slog oss ner vid ett bord utomhus. Det var inte de minsta kallt eftersom att dom ställer ut stora värme lampor och filtar. Vi drack dessutom ingen varm dryck utan den fick bli en varsin nypressad apelsin juice och en choklad bit. Vi satt där ett bra tag och bara pratade och efter det tog vi tunnelbanan hem till Julia i bredäng och jag sov kvar, somnade vid halv tre.

Mamma kom nyss och hämtade mig för att jag ska hinna duscha osv innan jag ska iväg på Simons match, i viksjö. Kanske ska jag ta och ringa Challe & Johanna och be dom komma och göra mig sällskap, huhu! Nej nu måste jag skynda mig, duschen som gäller! (Åh ikväll ska jag träffa min prins, äntligen!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test