090309 - Måndag

Första skoldagen avklarad och jag känner mig glad. På något sätt känns allting bra för tillfället och jag tycker inte att någonting är jobbigt längre. Möjligtvis att gå upp på morgonen men det är ju ett måste som varje människa slåss med varje morgon. Och det finns nog inget jag kan göra för att bli piggare den tiden på dygnet, hur tidigt jag än går och lägger mig så vill jag alltid ligga kvar när klockan ringer.

Åkte med Olivia & Knott som varje måndag morgon, skönt med sällskap faktiskt. I slussen möts vi dessutom alltid av Frida & Linn, åker tillsammans därifrån mot vårt älskade SFG. Första lektionen var företagsekonomi och jävlar vad jag är trött på det ämnet. Vi har de minst tre gånger i veckan och mer än två timmar varje gång. Jag håller på att få krupp helt ärligt, jag mår illa när jag tänker på tiden jag måste sitta där på en stol och lyssna! Varför i helvete valde jag ekonomi? Jag är inte intresserad någonstans, verkligen inte. Iofs är det bra att kunna, men jag bryr mig inte ett dugg. Företagsekonomi och matte är dom ämnena jag känner att jag ligger jävligt risigt till i. Lyckas jag inte på provet nu på fredag och matten nästa tisdag så är det nog kört för min del.

Hemresan blev tillsammans med Jullan som skulle förbi Lindblom och lämna pengar till middagen som dom bjuder på nu på lördag innan festen. Och i telefonplan mötte vi även Rikard Jernström. Behövde alltså inte åka ensam varken till eller från skolan idag. Ikväll är det plugga som gäller för mig. Plugga på i princip alla ämnen! Geografi till på onsdag, Fe prov på fredag, Svenska nationella talet ska vara klart och inskickat senast söndag, Matte prov nästa tisdag och utöver de ska jag även skriva en Idrotts reflektion så fort som möjligt! Önska mig lycka till.

Challe & Charlie fyller 18år idag, Grattis!

Kommentarer
Postat av: alina

Lycka till snygging! Det kommer att gå grymt! <3

2009-03-09 @ 19:21:59
URL: http://elekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test