100309 - Tisdag

Underbar dag måste jag säga. Idrott, företagsekonomi & matte. Slutade fem över tolv och då bar det in mot staden med älsklingarna från klassen (minus Julia som var hemma idag). Vi gick direkt till John Chris cafée och beställde mat, jag, häggi, Malin, Alissa & Emily. Det var en mysig stund som sedan avslutades med ett besök på porrbutiken Blue Star. Jag åkte hem ensam eftersom att alla de andra bor åt fel håll och i telefonplan blev jag hämtade av mamma.

Vi tog en sväng förbi skärholmen för att mamma ville köpa en ny jacka. Hon hittade en, och det gjorde jag med! Jag fyndade även tre nya par strumpbyxor, en mascara, ett puder och en tröja. Mamma bestämde sig även för att låta mig färga hennes hår så vi fick med oss de hem också. Satte igång på direkten och nu är hon super nöjd. Kanske ska börja extra knäcka som frisör, de är ju skit kul!

Nu har jag ätit middag och ska strax göra mig klar för en promenad hem till älskling. Där ska jag sova och mysa hela kvällen. Mamma ska hämta mig imorgon bitti och så ska vi åka och träna innan jag börjar klockan 11.40. Åh vad jag är glad idag! Puss på er ♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test