110309 - Onsdag

Halva veckan har gått och ännu än gång säger jag er att onsdagar är världens skönaste dag. Jag sov ju hos pojkvän så mamma hämtade mig imorse och vi åkte till sats. Tränade ett tag och sen blev de stressigt till skolan. Geografi grejen vi hade första lektionen gick bra för mig och Alissa, skönt att ha det avklarat. Nu är det bara att sikta in sig på företagskonomi provet på fredag och även att skriva klart svenska nationella talet. Men de fixar jag nog.

Snart kommer Harry hit och ska vara med mig hela kvällen. Han har ingen träning och kan därför lägga all sin tid på mig. Middag med min familj, mycke plugg och mys. Känns som en härlig kväll.

Hahaha visst är låten i inlägget innan världens bästa!?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sofie, kommit på än vilken ljusbrun färg du använde till håret? Funderar starkt på att skaffa det! Blir fint med ljusa slingor till sommarn också.

2009-03-13 @ 19:14:48
URL: http://nataliehakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test