150309 - Söndag

Ledsen att jag inte skrivit på länge. Men de har varit en hel galen vecka med massa plugg och annat skit som skulle hinnas med. Jag försökte verkligen plugga till företagsekonomi provet i början, men jag gav upp på vägen då jag förstod att jag inte skulle klara det. Men jag gick till provet iallafall för att få närvaro, sen får vi se hur det går!

I fredags kväll gick jag på bio med pojkvän, vi hade fått två gratis biljetter av en vän till min familj som jobbar med film. Män som hatar kvinnor. Och fy i helvete vad bra den var. Lätt den bästa svenska film jag någonsin sett. Jag hade inga förväntningar alls och har heller inte läst boken, men jävlar vad nöjd jag var när vi gick därifrån! Längtar tills de andra två böckerna kommer ut på serie, dom ska ju ej bli långfilmer.

Igår, lördag, var de dags för Therese och Mikaelas 18 snart 80 party. De var grymt kan jag säga! Började med en middag för alla oss tjejer och det var hur gott som helst. Varmrätt, present öppning, sång och efterrätt. Vid 21-22 kom resten av gänget (ca 70 pers sådär) och det blev en galen kväll! Tyvärr måste jag säga att efter ett vilt dansande i flera timmar så blev jag trampad på x antal gånger och de har lett till att min ena fot är blå, svullen och öm som in i helvete! Jag har även skavsår från mina pumps jag ej använt på över ett år, både ovanpå och under foten! Dessutom har jag märkliga blåmärken på låren och träningsvärk i vaderna. Men inte nog med det, jag har ett snyggt brännmärke på axeln som svider massvis och ser ut som ett sugmärke! (Det fick jag innan festandet, hemma hos Tess av hennes locktång..)

Jag kan ju summera allting till att helgen har varit oslagbar och helt spårad. Tack Mickan & Tez för en skit kul kväll och alla andra som gjorde den till vad den blev. Nu är jag ännu mer sugen på min födelsedag! (Jag håller ju på att planera min maskerad jag ska ha första helgen efter sommarlovet, inbjudningar skickas ut någon gång innan lovet börjar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test