180309 - Onsdag

Sitter här i soffan, är ensam hemma, Carro gick just.

Idag har varit en super bra dag! Solen sken när jag vaknade i sängen med pojkvän bredvid. En bättre start på dagen går ej att få! Dessutom började jag 11.40 och slutade 14.00 vilket gjorde mig ännu gladare. Skoldagen kändes dock väldigt onödig med tanke på att vi hade vikare i både geografi och natur. Men allt för närvaro nu för tiden.

I telefonplan blev jag hämtad av lilla mamma som är ledig varje onsdag och när jag kom hem hjälpte jag henne att röja undan lite i vår hall. För imorgon kommer nämligen en människa hit som ska bygga om där. De kommer bli sjukt snyggt!

Sen fick jag en sån där impuls grej igen, jag var trött på mitt stackars hår och de såg så livlöst ut så jag rakade av hela skiten.. Just nu ångrar jag det väl lite gran och funderar mest på vad Harry ska tycke om det.. Ångest. Haha jag skojar, jag har så jävla tråkigt, jag gjorde slingor och nu är färgen perfekt, jag är sjukt nöjd. Tack Carro för att du hjälpte mig. Innan de hade vi cyklat till fruängen och solat. De har varit en jätte mysig dag!

Nu sitter jag och pratar i telefon med Jullan och snart hoppas jag på att någon i familjen kommer hem. Simon tränar och Mamma + Pappa är på hockey, Aik-Leksand. Inatt sover jag dessutom själv, synd för jag saknar min baby och skulle vilja pussa honom just precis nu. Fan vad jag längtar till sommaren!

Imorgon håller jag mitt muntliga nationella tal i svenska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test